10.7 Belated Gifts

"Buffalo"
Hari nie akak ade rombongan ke Aquaria, KLCC. Dah besar rupanya anak ibu. Dah independen gitu. Semalam, saya beli "Buffalo" <-- 1 Tb hadiah hari ulangtahun ku. Disebabkan "Buffalo" tidak sempat disediakan on-time semalam, saya biarkan dia dirawat sehingga benar2 ready untuk dibawa pulang hari ini.

Kebetulan istimewa
Setelah 6 tahun, 10 bulan 4 hari @ lebih kami (saya & hubby) tidak menonton wayang, hari ini kami ada kesempatan, PREDATOR menjadi pilihan. Tak banyak pilihan, bukan tak banyak pilihan kerana kekangan2 kami perlu tiba dirumah sebelum akak & rombongannya pulang. Saya lebih suka siri-siri terdahulu, lebih "ummmhhh". <-- komen saya

Opss berbalik kepada cerita utama, kami diberi 2 seats, memang lah sebab berdua. Apa yang bes sekali no seat tu adalah E08 & E07 = 8 Julai 197X adalah hari lahir ku, sekali lagi hadiah yang cukup bermakna "sentimental value". <-- dari hubby.



Benci bilang cinta
Sinetron yang digilai oleh saya. Hari ni antara dialog yang terlekat cuping telinga dan terpahat di mindaku, hinggakan saya enggak bisa pikirin yang lain....
"dalem hati kecilku yang paling dalem, dengan sepenuh jiwa raga ku dan dikala fikiranku sanget tenang sesungguhnya aku sangat sayangkan kamu sesungguhnya aku sangat mencintae kamu...." <-- sampai sini saya terpaku, terharu, sebak & yang penting saya rasa saya sebahagian dari filem itu... semoga suatu hari nanti, rangkap diatas dibaca oleh suamiku yang tersayang. Sesungguhnya, dikala ini dalam fikiranku yang sangat tenang....ingin sekali ku ucapakn rangkap ini...namun tiada kesempatan.

Dinner ditaja oleh suami tercinta

i-City menjadi destinasi namun hujan yang lebat menjadi penyebab kami ke Steak House. <-- alasan sebenarnya memng dah ketentuan Ilahi.

Leave a Reply